«Для успіху людині треба сказати собі – я можу. Так само і країні», – стверджує директор «Агентства розвитку Дніпра» Володимир Панченко у своїй новій книзі «50 відтінків самолегітимації. Від економічного націоналізму до економічного патріотизму», відео-презентація якої пройшла у відкритій студії IDEALIST.media.

«Складне для вимови і для розуміння слово «САМОЛЕГІТИМАЦІЯ», яке винесено в назву книги, насправді дуже просте. Для країни, для галузі, для підприємства це означає «я сам собі визначаю цілі і сам визначаю відповідність моїх дій потребам мого розвитку, – зазначає автор. – Попри назву, ця книга не про філософію і не про політекономію, і навіть не про економічну історію, а про інструменти економічної політики. Вони детально визначені, класифіковані, описані. Вони об’єднані cпільною і маловідомою поки що назвою «неопротекціонізм». Для багатьох спеціалістів і управлінців ці описи (50 відтінків неопротекціонізму) можуть навіть стати підручником, тобто підручним засобом для розуміння того, коли потрібно вдаватись до стимулювання, а коли відкривати ринок, коли агресивно експортувати, а коли розвивати внутрішнє споживання. Але головним в цій книзі, на мою думку, є те (ну, мені так би хотілося), аби в самому собі кожен управлінець знайшов державника, патріота, і він чи вона самі б визначили інструменти, необхідні для успішного розвитку».

Відео зі студії IDEALIST.media: